Mali, dajder dvije hladne!
Japanski proizvođač piva Asahi podijelit će 5000 osobnih botova za slu?enje pića, od kojih svaki u rashlađivaču u svom trbuhu mo?e pohraniti ?est limenki bo?anskog napitka.
Da bi se osvojio taj vrijedni poklon, koji je dio promocije novog piva tog proizvođača, potrebno je skupiti 36 simbola, koji se nalaze u posebno označenim bocama.
Na?alost, u natjecanju koje počinje ovaj mjesec mogu sudjelovati samo Japanci ili oni koji se trenutno tamo nalaze.
Neki stručnjaci za robotiku ka?u da je ova promotivna akcija zabavni način za ?irenje interesa za to područje. Drugi, pak, naravno, ka?u da se radi o kukavičjem jajetu koje odvlači pa?nju od pravih istra?ivnja u robotici.
Nisam siguran za konobare, ali kućni roboti imaju veliko tr?i?te, ka?e Gaurav Sukhatme, stručnjak za robotiku sa Sveučili?ta Ju?na Karolina.
I on vjeruje da zanimljivi roboti ?ire interes javnosti za robotiku. "Kompanije će u promotivnoj akciji često praviti stvari kao ?to je ova, ali ne mislim da to odvlači pa?nju s akademskih istra?ivanja."
Mislim da je sektor kućnih robota pred velikim bumom, ka?e Magnus Wurzer, koji je u studenom pro?le godine u Beču organizirao natjecanje robota u spravljanju koktela.
Trenutno su uređaji za po doma koji se nazivaju robotima ni?ta drugo nego igračke. Ali to će se promijeniti, dodavat će se brojne mogućnosti, a proizvodnja će postati jefitnija, misli Wurzer.
Ronald Arkin s Tehnoli?kog instituta u Georgiji misli da je pivobot slaba reklama za kućne robote, koji su svi sofisticiraniji od njega. "Kućni roboti već postoje, Roomba i Aibo su dva dobra primjera - jedan čisti, drugi zabavlja", ka?e Arkin.
Dodaje da pivobot prema suvremenim istra?ivanjima ne donosi ni?ta bog-zna-kako sofiticirano te da je "samo primjer ?to će sve ljudi napraviti s robotima ne bi li privukli pa?nju na svoje proizvode".
Ali, priznaje da mu je jasno za?to se japanska tvrka odlučila na reklamu robotima. "Nesumnjivo je jefitniji, čak svih 5000 komada, od jedne holivudske zvijezde", ka?e Arkin.
Izvor: IskonInternet