Koji film draga?
Koji ćemo film gledati, u kojem redu sjediti, gdje poslije jesti, koju marku ko?ulje isprljati, koga pozvati u goste, na kakvim foteljama ih smjestiti - sve će to na koncu odlučiti ?ene. Ali o automobilu...
Odavno se zna da ?ene biraju većinu odjeće za obitelj i odlučuju o uređenju stana, ali istra?ivanje tr?i?ta tvrtke NPD na 51.000 kućanstava pokazalo je neke iznenađujuće činjenice kada je u pitanju spol onoga tko odlučuje o kupnji.
Mu?karci se oslanjaju na ?ene kada treba izabrati film, restoran i televizijsku emisiju, navodi se u tom istra?ivanju koje će biti objavljeno za dva tjedna.
Rezultati studije pokazuju da ?ene odlučuju i gdje će se sjediti u kinu, gdje kupovati hranu i koje goste pozvati u kuću.
Jedina područja na kojima mu?karci odlučuju jesu odabir elektronskih aparata i obiteljskoga auta te uravnote?enje obiteljskoga proračuna.
Spolne razlike pri kupnji mogle bi utjecati na ogla?avačke, medijske i obrazovne tvrtke, rekao je glavni analitičar NPD-a Marshall Cohen koji je vodio istra?ivanje.
Svatko tko vodi neku marku, ogla?ava proizvod ili radi za reklamnu kompaniju, mora biti svjestan takvih pomaka u potro?ačkoj dinamici, istaknuo je Cohen.
?ene su dvaput vi?e sklone padanju pod utjecaj oglasa u časopisima, ali oglasi u novinama vi?e utječu na mu?karce, pokazala je studija.
Također, mu?karci če?će promijene program kada počnu reklame, ali ?ene dvaput če?će odlaze iz te prostorije, jedan je od rezultata studije.
Izvor: IskonInternet